کبریا صابریکبریا صابری، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

کبریا نفس زندگی

امتحان

1393/1/30 2:29
نویسنده : زهرا
806 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم مدتیه که سرتون خیلی شلوغه .نزدیکه امتحاناتتونه وحسابی دارید خودتون رو آماده میکنید. امسال بخاطر اینکه مسابقات جام جهانیه و خوشبختانه ایرانم راه یافته و بدبختانه با تیمای قوی یی همگروه شدیم کمی زودتر دارن سر و ته مدرسه و امتحانو به هم میارن تا فقط یه دغدغه داشته باشیمتشویق!!!!!!!!!!!!!!!1 من که از ته دلم برای تیممون دعا میکنم. خلاصه خانومی که شما باشید استرس امتحان بخصوص ریاضی کلافت کردهکلافه. من برای آرامش و موفقیتت خیلی دعا میکنمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان مهدیه
30 فروردین 93 2:51
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
زهرا
پاسخ
امیدوارم موفق باشند
فروشگاه اینترنتی جویبار شاپ
30 فروردین 93 16:41
سلام مامان ارمیا تپلی هستم خوشحال میشم که از فروشگاه اینترنتی من دیدن کنید و از این لینکی که بهتون دادم وارد سایت بشید با تشکر
زهرا
پاسخ
سلام خانومی. ارمیاجان رو ببوسین. حتما
کیانوش
12 تیر 93 20:14
فکر کنم حسابی داری برای امتحان ها درس می خوانی عزیزم
کیانوش
12 تیر 93 20:17
فکر کنم حسابی مشغول درس خواندنی عزیزدلم انشاالله که در امتحانات موفق میشی
زهرا
پاسخ