کبریا صابریکبریا صابری، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

کبریا نفس زندگی

روزمادر

1393/1/31 15:59
نویسنده : زهرا
354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم و دخترانم. امروز روز مادره و اغلب مادرا خوشحالن. منم بسیار خوشحالم : چون بچه های خوبی دارم. سه تا دختر دارم که با دنیا عوضشون نمیکنم. با وجود مشکلاتی که دارم  تنها دلخوشیم شمایید .....هربار که به شما نگاه میکنم هزار بار خدا رو شکر میکنم که یه مادرمفرشتهمادری که داره سه تا مادرو پرورش میده برای آیندههورااز خدا میخوام بهم قدرت بده و کمکم کنه که موفق باشم و بتونم آدمای موفقی تحویل اجتماع بدمقلب

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

الهام(مامان اميرحسين)
31 فروردین 93 16:06
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری... مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی... مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری... مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد... مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود... مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن...!!! روزت مبارک
زهرا
پاسخ
سلام متن زیبایی بود روز مادر به شما هم مبارک
مهسا
6 اردیبهشت 93 14:00
گل]د]
زهرا
پاسخ
مهسا خانوم
3 مرداد 93 18:02
سلام.وب خیلی زیبایی دارین.من مهسام.همونی که کیانوش به وبم میاد.موافق به تبادل لینک هستین؟
زهرا
پاسخ
سلام مهسا جون . چرا موافق نباشم؟
مهزاد مامان عرفان
10 مرداد 93 16:17
قشنگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک. عزیز من ! گل من ! تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک
زهرا
پاسخ
سلام. مرسی مامانی مهربون
مهسا خانوم
15 مرداد 93 22:20
سلام.خسته نباشین.فکر میکنم کامنت قبلی من به دستتون نرسید. من دوست کیانوش هستم.وبتون فوق العاده اس.منتهی خیلی وقته اپ نکردین چرا؟ اگه دوست داشتین منو بلینکین ممنون میشم خاله جون. راستی از خاله سمیرا شنیدم امشب تولد کبریاست.چرا براش اپ نکردین؟
زهرا
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون از لطف شما. یه مقدار زیاد سرم شلوغه. دوباره مشغولش میشم
دنیا
5 شهریور 93 16:42
خیلی متن زیبایی هست امید وارم در اینده موفق باشید
زهرا
پاسخ
سلام دنیاجانوممنون از اظهار لطف شما